torsdag 4 februari 2010

INTRO

Jag är en människa, precis som du.

Jag söker X.

X är...

...Samma sak som du söker?

Och jag menar inte nånting...

Jag menar inte någon sak...

Inte:

En mobil, hus, snowboard, dator, videokamera, kläder osv.

Jag menar helt enkelt inte något som du kan ta på.

Det som jag söker som är samma sak som vad du söker, är inte nånting man kan se med ögonen.

Inte heller är det något som du kan lukta på.

Inte är det något som du kan smaka på heller!

Och det är deffinitivt inte nånting som man kan höra.


Vad är det då?

Det är fortfarande nånting som du kan känna.

Det du söker är nånting som du kan känna.

Det jag söker är nånting som jag kan känna.



Jag vill finna detta X, jag vill även att du ska finna detta X.

Ditt X finns inte hos mig.

Mitt X finns inte hos dig.



Så vad gör jag?

Jag började blogga, för att se om jag gör några framsteg.

Och för att dela med mig av eventuella framsteg.

;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar